DSpace Repository

Формування ринку органічної продукції в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Кунділовська, Т.А.
dc.contributor.author Зеленянська, Н.М.
dc.contributor.author Kundilovskaya, T.
dc.contributor.author Zelenyanskaya, N.
dc.date.accessioned 2019-05-30T23:45:16Z
dc.date.available 2019-05-30T23:45:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Формування ринку органічної продукції в Україні / Т. А. Кунділовська, Н. М. Зеленянська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 137‒147. – ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9477
dc.description.abstract У статті сформульовано основні властивості органічної продукції, які формують її безпечність, якість та підвищені поживні властивості. Уточнено дані щодо кількості господарств та площі сертифікованих сільськогосподарських угідь, задіяних під вирощення органічної сировини в регіонах України. Проаналізовано ринок органічної продукції України та показано стійку тенденцію до його щорічного росту (в т.ч. за рахунок збільшення експорту, споживання органічної продукції на внутрішньому ринку та, частково, імпорту). Узагальнено дані щодо переліку рослинної продукції органічного походження, яка вирощується відповідно до умов органічного виробництва. Визначено основні країни-експортери української органічної продукції. Зазначено, що прийнята в Україні нормативно-правова база сприятиме розвитку внутрішнього органічного ринку. Розглянуто питання розподілу органічних операторів за різними диференційними ознаками (територіальною, організаційно-правовою формою господарювання, сферою діяльності). Показано, що за територіальною ознакою більшість органічних операторів сконцентровано на Півдні України (Одеська, Запорізька, Херсонська та Миколаївська області), на Одещині зареєстровано 18 операторів, які сертифіковані за європейськими стандартами і займаються рослинництвом. Проаналізовано різновиди джерел збуту органічної продукції в Україні в цілому та Одеському регіоні, зокрема. Приділено увагу аналізу асортименту органічних товарів у супермаркетах м. Одеси. Встановлено різні підходи до формування ціни органічної продукції в торговельних мережах. Визначено перспективи подальших досліджень у сфері удосконалення стратегії просування органічної продукції на внутрішньому ринку. ru_RU
dc.description.abstract The article formulates the basic properties of organic products that determine its safety, quality and enhanced nutritional properties. Data of agricultural enterprises number that are engaged in the cultivation of organic products in the regions of Ukraine are summarized, as well as information about land area, which certified in accordance with organic standards, is given. Analysis of organic products market in Ukraine is given and a steady trend towards its annual growth is shown (including by exports increasing, organic products consumption on the domestic market and partially, imports). The plant materials of organic origin data list are presented; specific data about countriesexporters of domestic raw materials are given. It was noted that the regulatory framework, adopted in Ukraine, will contribute to internal organic market development. The questions of organic operators’ distribution according to different differential features (territorial, organizational and legal form of business, activity sphere) are considered. It is shown that, on a territorial feature, most organic operators are concentrated in the South of Ukraine (Odessa, Zaporozhye, Kherson and Nikolaev regions), and 18 operators was registered in the Odessa region, which are certified according to European standards and engaged in crop production. The variety of sales sources of organic products in Ukraine are analyzed in general and the Odessa region, in particular. An organic products assortment analysis in Odessa supermarkets is paid attention. Different approaches to pricing for organic products are shown in retail chains, where products of organic origin are sold. The prospects of further researches in improvement sphere of organic products promotion strategy in the domestic market are substantiated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject органічне сільськогосподарське виробництво ru_RU
dc.subject органічна продукція ru_RU
dc.subject ринок органічної продукції ru_RU
dc.subject органічні оператори ru_RU
dc.subject канали збуту органічної продукції ru_RU
dc.subject organic agricultural production ru_RU
dc.subject organic products ru_RU
dc.subject organic products market ru_RU
dc.subject organic operators ru_RU
dc.subject organic products sales channels ru_RU
dc.subject стаття
dc.title Формування ринку органічної продукції в Україні ru_RU
dc.title.alternative Formation of organic products market in Ukraine ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account