DSpace Repository

Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Гайдукович, Д.С.
dc.date.accessioned 2013-12-16T09:37:54Z
dc.date.available 2013-12-16T09:37:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Гайдукович Д. С. Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг / Д. С. Гайдукович // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 50-55. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемам методичного супроводу маркетингу послуг у рамках загальної системи управління банківськими установами. Автором розглянуто інструменти маркетингового та стратегічного аналізу, визначено можливі напрямки застосування їх при організації маркетингових досліджень; надано порівняльну характеристику даних інструментів і критерії ефективності їх застосування.This article is devoted to the problems of methodical support of marketing services within the overall system of banking institutions. The author considered tools of marketing and strategic analysis identified possible areas of application in the organization of marketing research, presented comparative data characteristics tools and performance criteria for their application. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.title Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account