DSpace Repository

Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Литовченко, І.Л.
dc.date.accessioned 2013-12-16T11:34:59Z
dc.date.available 2013-12-16T11:34:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Литовченко І. Л. Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 103-106. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/968
dc.description.abstract У статті досліджено генезис і еволюція концепцій маркетингової філософії бізнесу. Розглянуто три етапи трансформації теоретичних положень. Проаналізовано чотири основних складових руху Інтернету у житті сучасного суспільства, у тому числі в його економічній складовій. Запропонована парадигма Інтернет-маркетингу, яка відповідна сучасним умовам переходу до інформаційного суспільства. The article genesis and evolution conceptions of marketing philosophy of business are studied. Three stages of transformation of theoretical positions are considered. Four major components of Internet traffic in modern society, including its economic component, are analyzed. The economic Internet-marketing paradigm in the modern terms of passing to informative society is offered. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський державний економічний університет ru_RU
dc.title Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account