DSpace Repository

Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях

Show simple item record

dc.contributor.author Рулінська, О.В.
dc.contributor.author Рулинская, О.В.
dc.contributor.author Rulinskaya, O.
dc.date.accessioned 2013-12-16T11:37:48Z
dc.date.available 2013-12-16T11:37:48Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Рулінська О. В. Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях / О. В. Рулінська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 157-163. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/972
dc.description.abstract Охарактеризовано GAP-аналіз, що входить до системи методів стратегічного маркетингового планування. Визначені основні р озриви, що можуть бути характерними для компаній, що діють на страховому ринку. Охарактеризовані основні засоби виходу із стратегічних маркетингових та організаційних розривів. Рекомендована класифікація маркетингових розривів в залежності від типу попиту. A GAP-analysis which is included in the system of methods of the strategic marketing planning is described. Basic breaks, which can be characteristic for companies which operate at the insurance market, are certain. The fixed assets of exit are described from strategic marketings and organizational breaks. Recommended classification of marketings breaks depending on as demand. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський державний економічний університет ru_RU
dc.title Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніях ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account