DSpace Repository

Формування системи управління якістю готельного підприємства у контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015

Show simple item record

dc.contributor.author Начев, М.Ю.
dc.date.accessioned 2019-08-07T10:35:36Z
dc.date.available 2019-08-07T10:35:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9793
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо управління якістю послуг готелями України. Аналіз стану ринку готельних послуг в Україні дав змогу з’ясувати, що готельна індустрія України переживає кризовий період, здійснюючи діяльність під впливом певних проблем розвитку, а саме: недосконале бюджетне фінансування, нестабільне законодавство, нерозвиненість системи управління з боку власників. існує проблема невідповідності цін рівню якості готельних послуг. Вартість проживання в українських готелях в 2-3 рази перевищує вартість проживання в готелях аналогічного рівня країн Європи, що зумовлено неналежним державним регулюванням цієї сфери і низьким рівнем диференціації готельних послуг. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the theoretical aspects of the quality management of hotel services in Ukraine. An analysis of the status of the hotel services market in Ukraine made it possible to find out that Ukraine's hotel industry is experiencing a crisis period, carrying out its activities under the influence of certain developmental problems, namely: imperfect budget financing, unstable legislation, and underdevelopment of the management system by the owners. There is a problem of price discrepancy to the quality of hotel services. The cost of living in Ukrainian hotels is 2-3 times higher than the cost of living in hotels of a similar level in Europe, due to inadequate state regulation of this area and low level of differentiation of hotel services.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject система управління якістю ru_RU
dc.subject готель ru_RU
dc.subject готельні послуги ru_RU
dc.subject стандарти ru_RU
dc.subject ISO 9001:2015 ru_RU
dc.subject аудит ru_RU
dc.subject аналіз зацікавлених сторін ru_RU
dc.subject quality management system ru_RU
dc.subject hotel ru_RU
dc.subject hotel services ru_RU
dc.subject standards ru_RU
dc.subject ISO 9001: 2015 ru_RU
dc.subject audit ru_RU
dc.subject stakeholder analysis ru_RU
dc.title Формування системи управління якістю готельного підприємства у контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 ru_RU
dc.title.alternative Formation of the quality management system of the hotel in the context of the requirements of the international standard ISO 9001:2015 ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account