DSpace Repository

Управління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»

Show simple item record

dc.contributor.author Маліченко, А.В.
dc.date.accessioned 2019-08-08T10:28:47Z
dc.date.available 2019-08-08T10:28:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комплексом маркетингу; охарактеризовано існуючі підходи до формування концепцій маркетинг-мікс та їх елементи; розглянуто методичну базу для оцінки ефективності комплексу маркетингу. ru_RU
dc.description.abstract Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing complex management; the existing approaches to the formation of marketing mix models and their elements are described; the methodological basis for evaluation of the marketing complex efficiency is considered.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject маркетинг-мікс ru_RU
dc.subject освітні послуги ru_RU
dc.subject ефективність ru_RU
dc.subject управління ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing complex ru_RU
dc.subject marketing mix models ru_RU
dc.subject educational services ru_RU
dc.subject efficiency ru_RU
dc.subject management ru_RU
dc.title Управління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва» ru_RU
dc.title.alternative Management of the marketing complex at the company of educational services "Language courses "Interlingua" ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account