dc.contributor.author |
Маліченко, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-08T10:28:47Z |
|
dc.date.available |
2019-08-08T10:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9800 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління комплексом маркетингу; охарактеризовано існуючі підходи до формування концепцій маркетинг-мікс та їх елементи; розглянуто методичну базу для оцінки ефективності комплексу маркетингу. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing complex management; the existing approaches to the formation of marketing mix models and their elements are described; the methodological basis for evaluation of the marketing complex efficiency is considered. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг-мікс |
ru_RU |
dc.subject |
освітні послуги |
ru_RU |
dc.subject |
ефективність |
ru_RU |
dc.subject |
управління |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
marketing complex |
ru_RU |
dc.subject |
marketing mix models |
ru_RU |
dc.subject |
educational services |
ru_RU |
dc.subject |
efficiency |
ru_RU |
dc.subject |
management |
ru_RU |
dc.title |
Управління комплексом маркетингу на підприємстві освітніх послуг «Курси іноземних мов «Інтерлінгва» |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Management of the marketing complex at the company of educational services "Language courses "Interlingua" |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |