DSpace Repository

Інтернет маркетинг підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Марченко, К.В.
dc.date.accessioned 2019-08-08T10:43:40Z
dc.date.available 2019-08-08T10:43:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9801
dc.description.abstract Предметом даної дипломної роботи є особливості формування інтернет маркетингової політики в системі маркетингу підприємства. Об'єкт дипломної роботи – інтеренет маркетинг підприємства «Тапмедіа», що реалізує консалтингові послуги в Одеському регіоні. ru_RU
dc.description.abstract The subject of this thesis is the peculiarities of the formation of Internet marketing policy in the marketing system of the enterprise. The object of the thesis is the Internet marketing of the company "Tapmedia", which realizes consulting services in the Odessa region.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject консалтингові послуги ru_RU
dc.subject інтернет-маркетинг ru_RU
dc.subject мобільні додатки ru_RU
dc.subject аффіліат маркетинг ru_RU
dc.subject consulting services ru_RU
dc.subject internet marketing ru_RU
dc.subject mobile applications ru_RU
dc.subject affiliate marketing ru_RU
dc.title Інтернет маркетинг підприємств ru_RU
dc.title.alternative Online business marketing ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account