DSpace Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Таврія-В»)

Show simple item record

dc.contributor.author Обнявко, О.В.
dc.date.accessioned 2019-08-08T11:07:31Z
dc.date.available 2019-08-08T11:07:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9803
dc.description.abstract У роботі розглядаються поняття та сутність маркетингової комунікативної політики, особливості існуючої комунікативної політики в ТОВ «Таврія-В», запропоновані рекомендації щодо її удосконалення в підприємстві. ru_RU
dc.description.abstract The concept and essence of marketing communications, characteristics of the existing marketing communications of Tavria-V Ltd. are considered in the paper.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject комплекс маркетингових комунікацій ru_RU
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації ru_RU
dc.subject ТОВ «Таврія-В» ru_RU
dc.subject анкетування ru_RU
dc.subject CRM-технології ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject marketing communication complex ru_RU
dc.subject integrated marketing communications ru_RU
dc.subject Tavria-V Ltd ru_RU
dc.subject survey ru_RU
dc.subject CRM system ru_RU
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Таврія-В») ru_RU
dc.title.alternative Marketing communications in enterprise marketing systems (on the basis of «Tavria-V» Ltd) ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account