00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетингом підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тернавський, В.В.
dc.date.accessioned 2019-08-08T11:59:38Z
dc.date.available 2019-08-08T11:59:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9806
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства. Проаналізовано економічна та маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-прилад». Запропоновано реорганізацію служби маркетингу, заходи підвищення іміджу підприємства та формування конкурентної маркетингової стратегії. ru_RU
dc.description.abstract The theoretical aspects of management of enterprise marketing are considered in the paper. The economic and marketing activity of ТОВ «Телекарт-прилад» is analyzed. The reorganization of the marketing service, measures to enhance the image of the company and the formation of a competitive marketing strategy are proposed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject управління ru_RU
dc.subject управління маркетингом ru_RU
dc.subject імідж ru_RU
dc.subject маркетинг-мікс ru_RU
dc.subject рекомендації ru_RU
dc.subject комплекс заходів ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject management ru_RU
dc.subject marketing management ru_RU
dc.subject image ru_RU
dc.subject marketing mix ru_RU
dc.subject recommendations ru_RU
dc.subject complex of events ru_RU
dc.title Управління маркетингом підприємств ru_RU
dc.title.alternative Management of enterprise marketing ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу