DSpace Repository

Маркетингова діяльність на ринку b2b

Show simple item record

dc.contributor.author Тхір, Є.О.
dc.date.accessioned 2019-08-08T12:43:56Z
dc.date.available 2019-08-08T12:43:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9808
dc.description.abstract роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на ринку b2b. Проаналізовано конкурентоспроможність на ринку b2b. Запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Цемент» на ринку b2b. ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of essense the market b2b, the difference between industrial and consumer marketing, the influence of competition on the activity of enterprise. The strategy of marketing development of the enterprise for increase of competitiveness in the market is offered.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject ринок b2b ru_RU
dc.subject аналіз конкурентоспроможності ru_RU
dc.subject ефективність маркетингової діяльності ru_RU
dc.subject вдосконалення маркетингу ru_RU
dc.subject маркетингова стратегія ru_RU
dc.subject комунікативна політика ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject b2b market ru_RU
dc.subject competitiveness analysis ru_RU
dc.subject marketing effectiveness ru_RU
dc.subject marketing enhancement ru_RU
dc.subject marketing strategy ru_RU
dc.subject communicative policy ru_RU
dc.title Маркетингова діяльність на ринку b2b ru_RU
dc.title.alternative Marketing activity in the b2b market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account