dc.contributor.author |
Шаларь, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-08T12:49:25Z |
|
dc.date.available |
2019-08-08T12:49:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу підприємства, досліджено основні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства та особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of management of the marketing-mix of the enterprise, the essence of the marketing-mix is considered, the basic approaches to management of the marketing-mix and peculiarities of marketing activity of the enterprises on the building market are investigated. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг на ринку будівельних товарів |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
marketing-mix |
ru_RU |
dc.subject |
marketing on the construction materials market |
ru_RU |
dc.title |
Удосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП" |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Improvement of the marketing-mix TD "STROY SERVIS GROUP" |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |