00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаларь, О.В.
dc.date.accessioned 2019-08-08T12:49:25Z
dc.date.available 2019-08-08T12:49:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9809
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу підприємства, досліджено основні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства та особливості маркетингової діяльності підприємств на будівельному ринку. ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of management of the marketing-mix of the enterprise, the essence of the marketing-mix is considered, the basic approaches to management of the marketing-mix and peculiarities of marketing activity of the enterprises on the building market are investigated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject маркетинг на ринку будівельних товарів ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing-mix ru_RU
dc.subject marketing on the construction materials market ru_RU
dc.title Удосконалення комплексу маркетингу ТД "СТРОЙ СЕРВІС ГРУП" ru_RU
dc.title.alternative Improvement of the marketing-mix TD "STROY SERVIS GROUP" ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу