DSpace Repository

Формування стратегії управління персоналом в готелі «Geneva»

Show simple item record

dc.contributor.author Бурдіяк, Г.В.
dc.date.accessioned 2019-08-09T11:36:22Z
dc.date.available 2019-08-09T11:36:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9824
dc.description.abstract У роботі розглядаються науково-теоретичні та прикладні аспекти щодо розробки стратегії управління персоналом готельного підприємства. Досліджено наукові підходи до визначення сутності категорії «управління персоналом» у готельному господарстві. Визначено основні методи управління персоналом у готельної сфері. Наведено загальну характеристика готельного підприємства «Geneva». Проведено аналіз виробничої діяльності готелю. Розглянуто стан організації праці та управління персоналом в готелі. Для формування стратегії управління персоналом в готелі «Geneva» запропоновано загальні принципи і методика проведення атестації персоналу. Розроблено методику оцінки рівня розвитку компетенцій співробітників та побудовано алгоритм оцінювання потенціалу працівника готелю. Запропоновано модель компетенцій співробітника готелю. ru_RU
dc.description.abstract The graduation project with theoretical and applied aspects of the development of a hotel management strategy for a hotel company. The scientific approaches to the definition of the essence of the category "personnel management" in the hotel industry are researched. The basic methods of personnel management in the hotel sphere were determined. A general description of the hotel company "Geneva" was given. The analysis of the hotel's activity was done. The state of the organization of work and personnel management at the hotel. For the formation of the strategy of personnel management at the hotel "Geneva" the general principles and methods of carrying out certification of personnel was offered. The adapted model of the interrelation of the criteria of employee evaluation among themselves, with the goals and objectives of the hotel was presented. The model of competencies of a hotel employee was offered.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject стратегія управління персоналом ru_RU
dc.subject готельне господарство ru_RU
dc.subject готель ru_RU
dc.subject організаційна структура ru_RU
dc.subject методи управління ru_RU
dc.subject корпоративна культура ru_RU
dc.subject мотивація ru_RU
dc.subject атестація ru_RU
dc.subject strategy of personnel management ru_RU
dc.subject hotel industry ru_RU
dc.subject hotel ru_RU
dc.subject organizational structure ru_RU
dc.subject management methods ru_RU
dc.subject corporate culture ru_RU
dc.subject motivation ru_RU
dc.subject certification ru_RU
dc.title Формування стратегії управління персоналом в готелі «Geneva» ru_RU
dc.title.alternative Formation of personnel management strategy at the hotel «Geneva» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account