00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження якості обслуговування в банках

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завадська, Д.В.
dc.date.accessioned 2013-12-16T11:43:43Z
dc.date.available 2013-12-16T11:43:43Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Завадська Д. В. Дослідження якості обслуговування в банках / Д. В. Завадська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 238-245. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню якості обслуговування в банках України. Розглянуто дії банківських установ щодо залучення клієнтів в довгостроковій перспективі та вимоги споживачів до якості надання послуг. Визначено рівень сервісу за елементами обслуговування та рівень задоволеності клієнтів від співробітництва з банками. The article is intended to introduce the service of Ukrainian banks. The ways of the banks clients attraction in a long-term prospect and the users requirement of the service quality are considered. This paper offers results of the research of the elements service level and the level of clients satisfaction with bank collaboration. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський державний економічний університет ru_RU
dc.title Дослідження якості обслуговування в банках ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу