00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення ефективності діяльності підприємств готельного господарства шляхом удосконалення маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Недух, Ю.О.
dc.date.accessioned 2019-08-13T06:06:15Z
dc.date.available 2019-08-13T06:06:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано сутність поняття «маркетинг»; особливості маркетингової діяльності підприємств готельного господарства; надано характеристику готельного комплексу «Одеса»; здійснено аналіз економічної діяльності ГК «Одеса»; досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності ГК «Одеса» на ринку готельних послуг. ru_RU
dc.description.abstract The work deals with theoretical aspects of marketing activities of the hotel industry enterprises. The essence of the concept of "marketing" is analyzed along with the features of the marketing activity of the hotel industry enterprises; characteristics of the hotel complex "Odessa" are given; an analysis of the economic activity of the HC "Odesa" was carried out; the competitive position and the state of marketing activity of HC "Odessa" on the market of hotel services are researched.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject готельне господарство ru_RU
dc.subject організація надання готельних послуг ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject hotel industry ru_RU
dc.subject hotel services organization ru_RU
dc.title Підвищення ефективності діяльності підприємств готельного господарства шляхом удосконалення маркетингу ru_RU
dc.title.alternative Increasing the efficiency of the hotel industry by improving marketing ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу