DSpace Repository

Управління якістю послуг у сфері туризму в умовах конкурентного середовища

Show simple item record

dc.contributor.author Корненко, Д.В.
dc.date.accessioned 2019-08-13T12:43:15Z
dc.date.available 2019-08-13T12:43:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9867
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розроблені науково-методичні положення та практичні рекомендації щодо регулювання процесів управління якістю туристичних послуг сфери туризму.. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо формування системи управління якістю шляхом постійного проведення процесів перевірки якості надання готельних і ресторанних послуг у сфері туризму. ru_RU
dc.description.abstract In the thesis work developed scientific and methodological provisions and practical recommendations on the regulation of the formation of integrated quality management of tourist services from the standpoint of providing favorable conditions for the effective functioning of entities in the tourism sector.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject послуги у сфері туризму ru_RU
dc.subject туризм ru_RU
dc.subject tourism services ru_RU
dc.subject tourism ru_RU
dc.title Управління якістю послуг у сфері туризму в умовах конкурентного середовища ru_RU
dc.title.alternative Management of conditions services in the tourism sector ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account