00 DSpace/Manakin Repository

Розробка стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства ТОВ "Вилкове-Пелікан-Тур"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Александрочкіна, П.О.
dc.date.accessioned 2019-08-13T18:19:55Z
dc.date.available 2019-08-13T18:19:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9868
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства. Розглянуто поняття та види стратегії диверсифікації послуг. Виокремлено наукові підходи щодо диверсифікація бізнесу на туристичних підприємствах. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур». Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», структуру доходу та продажу послуг на підприємстві. Проведено діагностику конкурентоспроможності підприємства методами: PEST-аналізу, SWOT-аналізу та визначено конкурентні переваги. Запропоновано заходи формування стратегії диверсифікації послуг щодо зменшення впливу фактору сезонності на діяльність оператора. Рекомендовано напрями розробки нового туристичного продукту освітнього туризму та запропоновано заходи щодо підвищення ефективності рекламної політики на туристичному підприємстві. Проведено обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів. ru_RU
dc.description.abstract Master's qualification work consists of three sections. The object of the study is the development of a diversification strategy at the Vilkovo-Pelican-Tour tourist enterprise. The theoretical aspects of the strategy of diversification of tourist enterprise services are considered in the paper. Concepts and types of services diversification strategy are considered. The scientific approaches to diversification of business at tourist enterprises are singled out. The general description of the tourist operator "Vilkov-Pelican-Tour" Ltd. is given. The financial-economic activity of "Vilkov-Pelican-Tur" Ltd., the structure of income and sales of services at the enterprise is analyzed. The diagnostics of enterprise competitiveness are carried out by methods: PEST- analysis, SWOT-analysis and competitive advantages. The measures of formation of the strategy of diversification of services for reducing the influence of seasonal factors on the activity of the operator are proposed. The directions of development of a new tourism product of educational tourism are recommended, and measures are proposed to increase the effectiveness of advertising policies at a tourist enterprise. The substantiation of the economic expediency of the proposed measures has been carried out.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject стратегія диверсифікації туристичних послуг ru_RU
dc.subject туристичний оператор ru_RU
dc.subject підприємство ru_RU
dc.subject туристичний продукт ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject цінова політика маркетингу ru_RU
dc.subject strategy of diversification of tourist services ru_RU
dc.subject tourist operator ru_RU
dc.subject enterprise ru_RU
dc.subject tourist product ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject price policy of marketing ru_RU
dc.title Розробка стратегії диверсифікації послуг туристичного підприємства ТОВ "Вилкове-Пелікан-Тур" ru_RU
dc.title.alternative Development of the strategy of diversifying the services of the tourist enterprise" Vilkovo-Pelican-Tour "Ltd." ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу