00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи удосконалення управління туристичним підприємством на засадах формування корпоративної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гонцова, В.В.
dc.date.accessioned 2019-08-13T18:40:25Z
dc.date.available 2019-08-13T18:40:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9872
dc.description.abstract Випускна робота складається з 3 розділів. Об’єкт дослідження – процес формування корпоративної культури туристичних підприємств. У статті розглянуто сучасні науково-теоретичні підходи щодо формування корпоративної культури туристичного підприємства. Визначено фактори впливу на корпоративну культуру, акцентовано увагу на факторах внутрішнього середовища, які безпосередньо впливають на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано напрями та заходи формування корпоративної культури туристичного підприємства. Визначено основні методи оцінки корпоративної культури. Надано загальну характеристику туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур». Зроблено аналіз господарської діяльності. Розглянуто організаційну систему управління. Проаналізовано зовнішнє середовище ТОВ «Селезньов Тур». Запропонована модель формування позитивної корпоративної культури ТОВ «Селезньов Тур». Розроблено організаційну схему управління кадровим потенціалом та методика оцінювання кадрового потенціалу туристичного підприємства ТОВ «Селезньов Тур», надано рекомендації щодо удосконалення управління туристичним підприємством на підґрунті концепції лідерства. ru_RU
dc.description.abstract Object of research -the process of forming a corporate culture of tourism enterprises. The article deals with modern scientific and theoretical approaches to the formation of the corporate culture of the tourist enterprise. The factors of influence on the corporate culture are determined, attention is focused on factors of the internal environment, which directly influence the competitiveness of the tourist enterprise.The directions and measures of formation of the corporate culture of the tourist enterprise are offered. The basic methods of corporate culture evaluation are determined. The general description of the tourist enterprise LTD Seleznev Tour is given. An analysis of economic activity is made. The organizational management system is considered. The external environment of LTD Seleznev Tour is analyzed. The model of formation of positive corporate culture of LTD Seleznev Tour is proposed. The organizational chart of human resource management and the methodology for assessing the personnel potential of the tourist enterprise LLC Seleznev Tour were developed, and recommendations were given for improving the management of a tourism enterprise based on the concept of leadership.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject корпоративна культура ru_RU
dc.subject менеджмент ru_RU
dc.subject туристичне підприємство ru_RU
dc.subject туристичні послуги ru_RU
dc.subject ринок ru_RU
dc.subject corporate culture ru_RU
dc.subject management ru_RU
dc.subject travel company ru_RU
dc.subject travel services ru_RU
dc.subject market ru_RU
dc.title Шляхи удосконалення управління туристичним підприємством на засадах формування корпоративної культури ru_RU
dc.title.alternative Ways to improve the management of a tourism enterprise on the basis of the formation of corporate culture ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу