DSpace Repository

Підвищення конкурентоспроможності, розитку та розширення туристичного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Давидов, Б.С.
dc.date.accessioned 2019-08-13T18:44:17Z
dc.date.available 2019-08-13T18:44:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9873
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – є процес підвищення конкурентоспроможності, розвитку та розширення туристичного підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо сутності конкурентоспроможності тур фірм в Україні. Також є обґрунтування і розробка теоретичних аспектів, методичних основ та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності, розвитку та розширення туристичного підприємства Проаналізовано що сутність конкурентоспроможності полягає в намаганні підприємства домінувати на достатньо широкому ринковому просторі за рахунок високої внутрішньої продуктивності праці, низьких витрат виробництва, а відповідно, і низької ціни виготовленої продукції. Запропоновано підвищення конкурентоспроможності туристичній агенції «Жираф-Тур» необхідно покращити організацію обслуговування клієнтів: обов’язкове проходження курсів психології всіх співробітників для кращого порозуміння з клієнтами і виховання етики спілкування. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with theoretical aspects concerning the essence of the company's tour companies' competitiveness in Ukraine. There is also a substantiation and development of theoretical aspects, methodological bases and practical recommendations for increasing competitiveness, development and expansion of the tourist enterprise. It is analyzed that the essence of competitiveness is the attempt of the enterprise to dominate on a sufficiently wide market space due to high internal labor productivity, low production costs, and, consequently, low price of manufactured products. It is proposed to increase the competitiveness of the tourist agency "Giraffe-Tour" to improve the organization of customer service: compulsory course of psychology of all employees for better understanding with customers and education ethics of communication.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject ринок туристичних послуг ru_RU
dc.subject туристичні підприємства ru_RU
dc.subject туристичні послуги ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject tourist services market ru_RU
dc.subject tourism enterprises ru_RU
dc.subject tourist services ru_RU
dc.title Підвищення конкурентоспроможності, розитку та розширення туристичного підприємства ru_RU
dc.title.alternative Increasing the competitiveness, growth and expansion of the tourist enterprise (for example, "Giraff-Tour") ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account