00 DSpace/Manakin Repository

Розробка стратегії підвищення якості послуг підприємств туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карачевська, М.Д.
dc.date.accessioned 2019-08-13T19:09:23Z
dc.date.available 2019-08-13T19:09:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9878
dc.description.abstract У роботі розглянуто: визначення сутності і значення управління якістю надання послуг, а також виявленно чинники, що впливають на підвищення якості послуг підприємства туризму; розглянуто види стратегій функціонування туристичних підприємств. Надано оцінку конкурентного середовища туристичної фірми «Селезньов Тур» та проведено аналіз результатів фінансово-господарської діяльності на основі системи показників. Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості послуг шляхом впровадження франчайзингових відносин та ряду заходів для їх реалізації. Спрогнозовано прибуток туристичної фірми «Селезньов Тур» на основі впровадження рекомендованих заходів. ru_RU
dc.description.abstract The work considers: definition of the essence and importance of quality management of services, as well as the factors that influence the improvement of the quality of services of the enterprise of tourism; types of strategies for the operation of tourism enterprises are considered. The estimation of the competitive environment of the travel agency "Seleznev Tour" was given and the analysis of the results of financial and economic activity based on the system of indicators was carried out. Recommendations for improving the quality of services through the introduction of franchising relations and a number of measures for their implementation are suggested. The profit of the travel agency "Seleznev Tour" is estimated based on the implementation of the recommended measures.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject якість надання послуг ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject конкуренція ru_RU
dc.subject прибуток ru_RU
dc.subject рентабельність ru_RU
dc.subject підприємство туристичної сфери ru_RU
dc.subject quality of service provision ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject competition ru_RU
dc.subject profit ru_RU
dc.subject profitability ru_RU
dc.subject tourism industry enterprise ru_RU
dc.title Розробка стратегії підвищення якості послуг підприємств туризму ru_RU
dc.title.alternative The development of the strategy of improving the quality of tourism companies services ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу