00 DSpace/Manakin Repository

Управління якістю послуг на прикладі туристичної фірми «Соната»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколено, А.О.
dc.date.accessioned 2019-08-13T19:38:36Z
dc.date.available 2019-08-13T19:38:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9882
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи якості надання послуг на туристичних підприємствах, було проведено загальну характеристику туристичної фірми «Соната» і аналіз результатів її виробничої діяльності, також було запропоновано впровадити сучасну систему менеджменту якості на туристичному підприємстві. У першому розділі розглядаються сутність, особливості тур послуг та система показників якості послуг, досліджуються методи управління якістю на туристичному підприємстві. В другому розділі проведено загальну характеристику турфірми «Соната» і аналіз результатів її виробничої діяльності, виявлено слабкі місці підприємства. У третьому розділі внесено рекомендації щодо оптимальної організаційної структури управління підприємством, для підвищення якості надання послуг, розглянуто оптимізацію системи менеджменту якості туристичного підприємства «Соната». ru_RU
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study is the process of quality management of tourist enterprises. The work deals with the theoretical basis of the provision of servants to the tourist enterprises, a mysterious description of the tourist company «Sonata», and the analysis of the production activity results, and also proposed the introduction of modern quality management systems at a tourist enterprise. The first chapter deals with the essence, features of tour services and a system of service quality indicators, examines the methods of quality management at a tourist enterprise. In the second section, the mysterious characteristics of travel agencies «Sonata» and analysis of the results of production activities were conducted, weak missions and enterprises were revealed. The third section includes recommendations on optimal organizational structure of enterprise management, to improve the quality of service provision, optimization of the quality management system of the tourist enterprise «Sonata».
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject туристична послуга ru_RU
dc.subject якість туристичних послуг ru_RU
dc.subject управління якістю ru_RU
dc.subject туристичне підприємство ru_RU
dc.subject вдосконалення ru_RU
dc.subject tourist service ru_RU
dc.subject quality of tourist services ru_RU
dc.subject quality management ru_RU
dc.subject tourist enterprise ru_RU
dc.subject improvement ru_RU
dc.title Управління якістю послуг на прикладі туристичної фірми «Соната» ru_RU
dc.title.alternative An improvement of quality of provision the tourist services ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу