DSpace Repository

Дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку одягу в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Губа, О.В.
dc.date.accessioned 2019-08-15T22:58:53Z
dc.date.available 2019-08-15T22:58:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9904
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку, аналіз кон’юнктури ринку одягу в Україні, прогнозування кон’юнктури ринку одягу. Проаналізовано кон’юнктуру світового та вітчизняного ринку одягу, стан функціонування вітчизняного ринку одягу, розглянуто методичні підходи щодо дослідження кон’юнктури ринку, досліджено конкурентне середовище на ринку одягу та ринок одягу за сегментами споживання, визначено ключові проблеми ринку одягу та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості України. Запропоновано впровадити техніко-економічні та організаційні заходи стабілізації у галузі, вивести з експлуатації морально та фізично застаріле обладнання нерентабельних виробництв, формування сегментів споживачів та цільових ринків збуту одягу для підвищення експортного потенціалу галузі, підвищити конкурентоспроможність продукції шляхом зменшення енергетичних, матеріальних та трудових витрат і вдосконалення інфраструктури та диверсифікації виробництва. ru_RU
dc.description.abstract Master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of studying the clothing market in Ukraine. The theoretical aspects of the research and forecasting of the market situation, the analysis of the market situation of clothing in Ukraine, and the forecasting of the clothing market situation are considered. The situation of the world and domestic clothing market, the state of the functioning of the domestic apparel market was analyzed, methodical approaches were examined to study the market conditions, the competitive environment in the clothing market and the clothing market according to the segments of consumption was investigated, the key problems of the clothing market and the directions of increasing the competitiveness of enterprises were determined. It was proposed to introduce techno-economic and organizational measures of stabilization in the industry, to decommission obsolete equipment of unprofitable productions, to form segments of consumers and target markets for clothing to increase the export potential of the industry, to increase the competitiveness of products by reducing material and labor costs, and improving infrastructure and diversifying production .
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject легка промисловість ru_RU
dc.subject одяг ru_RU
dc.subject ринок одягу ru_RU
dc.subject виробництво одягу ru_RU
dc.subject кон’юнктура рику ru_RU
dc.subject light industry ru_RU
dc.subject clothing ru_RU
dc.subject clothing market ru_RU
dc.subject clothing production ru_RU
dc.subject market conditions ru_RU
dc.title Дослідження і прогнозування кон’юнктури ринку одягу в Україні ru_RU
dc.title.alternative Research and forecasting of the market of clothing market in Ukraine ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account