dc.contributor.author |
Бешляга, А.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-01T22:29:38Z |
|
dc.date.available |
2019-09-01T22:29:38Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9964 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика» на ринку медичних послуг.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти digital-стратегії в сфері медичних послуг. Проаналізовано позиціювання та дослідження маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика».
Запропоновано заходи щодо формування маркетингової digital-стратегії для ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика». |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activities of the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) at the market of medical services.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of digital strategies in the field of health services. The positioning and research of the marketing communication strategy the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) has been analyzed. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
digital-стратегія |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
ru_RU |
dc.subject |
контекстна реклама |
ru_RU |
dc.subject |
didital-середовише |
ru_RU |
dc.subject |
соціальні мережі |
ru_RU |
dc.subject |
позиціювання |
ru_RU |
dc.subject |
digital strategy |
ru_RU |
dc.subject |
marketing communications |
ru_RU |
dc.subject |
contextual advertising |
ru_RU |
dc.subject |
didital environment |
ru_RU |
dc.subject |
social networking |
ru_RU |
dc.subject |
positioning |
ru_RU |
dc.title |
Маркетингова digital-стратегія для ТОВ «Центр сімейної медицини "Амедика" на ринку медичних послуг |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Marketing digital-strategy for LLC "Family Medicine Center" Amedika |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |