00 DSpace/Manakin Repository

Розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Контактний зоопарк»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давиденко, Н.В.
dc.date.accessioned 2019-09-01T22:36:41Z
dc.date.available 2019-09-01T22:36:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9965
dc.description.abstract Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «Контактний зоопарк». Предметом дослідження є методологічні та практичні засади розробки маркетингової стратегії послуг з організації дозвілля підприємства ТОВ «Контактний зоопарк». В першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування та розвитку маркетингової стратегії підприємств сфери дозвілля; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Контакний зоопарк»; в третьому практичному розділі відображено містить практичні пропозиції щодо реструктуризації організаційної структури управління маркетингом та рекомендації щодо маркетингової стратегіі в ТОВ «Контактний зоопарк», зокрема був запропонований і обгрунтований проект зі створення нового контактного зоопарку в м. Чорноморськ . ru_RU
dc.description.abstract The object of this diploma is qualifying of "Contact Zoo" LTD marketing activity. The subject of the research is the methodological and practical principles of developing the marketing strategy of services for organizing leisure activities of the "Contact Zoo" LTD. In the first chapter the theoretical aspects of formation and development of marketing strategy for leisure sphere enterprises are considered; in the second analytical chapter of the work the results of the research of marketing activity of Contact Zoo LTD, are presented; the third practical chapter contains practical suggestions for restructuring the organizational structure of marketing management and recommendations for marketing strategy at Contact Zoo LTD, in particular, the project for the creation of a new contact zoo in Chernomorsk was proposed and substantiated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова стратегія ru_RU
dc.subject контактний зоопарк ru_RU
dc.subject маркетингова програма ru_RU
dc.subject marketing strategy ru_RU
dc.subject contact zoo ru_RU
dc.subject marketing programme ru_RU
dc.title Розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Контактний зоопарк» ru_RU
dc.title.alternative Development of marketing strategy for "Contact Zoo" LTD ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу