Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – готельний комплекс «Чорне море».
У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингу підприємств, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку готельних послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності готельним комплексом «Чорне море» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз.
Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності готельного комплексу «Чорне море»: запропоновано заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом у готельному комплексі «Чорне море», надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності готельного комплексу у віртуальному середовищі та визначено заходи, щодо підвищення якості обслуговування готельного комплексу «Чорне море».
Thesis consists of three chapters. The object of research is the hotel complex "Black Sea".
The paper considers the theoretical bases of marketing of enterprises, analyzes the main tendencies in the domestic market of hotel services, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of the Black Sea Hotel complex using such tools as competitive analysis, STEP analysis, SWOT-analysis.
The main directions of improving the marketing activities of the hotel complex "Black Sea" are offered: measures were proposed to improve the marketing management system in the hotel complex "Black Sea", proposals were made for improving the marketing activities of the hotel complex in the virtual environment, and measures were taken to improve the quality of service of the hotel complex " Black Sea".