00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетингом мережі магазинів взуття «Fellini»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Д.Л.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:01:44Z
dc.date.available 2019-09-01T23:01:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9969
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження –процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності управління маркетинговою діяльністю підприємства Проаналізовано специфіку менеджменту маркетингової діяльності підприємства на ринку модельного взуття; Запропоновано рекомендації щодо удосконалення організаційної структури управління маркетингом в мережі магазинів «Fellini»; обґрунтовано рекламні заходи та проведена оцінка ефективності розроблених заходів. ru_RU
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study. the process of managing the marketing activities of the enterprise. Diploma thesis deals with theoretical aspects the essence of the management of the marketing activities of the enterprise Recommendations for improving the organizational structure of marketing management in the network of Fellini stores are offered; justified promotional measures and evaluated the effectiveness of the measures developed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject управління ru_RU
dc.subject магазин ru_RU
dc.subject взуття ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject заходи ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject management ru_RU
dc.subject shop ru_RU
dc.subject shoes ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject events ru_RU
dc.title Управління маркетингом мережі магазинів взуття «Fellini» ru_RU
dc.title.alternative Marketing management of a chain of shoe stores «Fellini» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу