dc.contributor.author |
Лиходько, М.О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-01T23:06:46Z |
|
dc.date.available |
2019-09-01T23:06:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9970 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія «PRODJ GROUP».
У роботі розглядаються розглядаються теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах і визначається специфіка маркетингу в торговельній сфері.
Проаналізовано маркетингове середовище кафедри компанії. Розглянуто особливості реалізації кожного з елементів комплексу маркетингу. За допомогою матриці Мак-Кінсі визначено напрямки розвитку основних брендів підприємства.
Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом виходу на новий географічний ринок та вдосконалення роботи в соціальних мережах. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Master's qualification work consists of three sections. The object of research - the company "PRODJ GROUP".
The article deals with the theoretical aspects of organizing the marketing activity of the enterprise in modern conditions and defines the specifics of marketing in the field of trade.
The marketing environment of the department of the company is analyzed. Features of realization of each of elements of marketing complex are considered. The matrix McKinsey defines the directions of development of the main brands of the enterprise.
The solution of existing problems is proposed, by means of access to new geographic market and improvement of work in social networks. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
комунікативна політика |
ru_RU |
dc.subject |
соціальні мережі |
ru_RU |
dc.subject |
залучення |
ru_RU |
dc.subject |
портфельний аналіз |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
communicative politics |
ru_RU |
dc.subject |
social networks |
ru_RU |
dc.subject |
engagement |
ru_RU |
dc.subject |
portfolio analysis |
ru_RU |
dc.title |
Маркетингова діяльність підприємства |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Marketing activity of the enterprise |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |