00 DSpace/Manakin Repository

Інтернет-маркетинг інтернет-магазину «Chekhol»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, В.О.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:13:32Z
dc.date.available 2019-09-01T23:13:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9971
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти інтернет-маркетингу зокрема, зроблено висновки щодо доцільності та важливості Веб-аналітики, широкого використання сучасних комунікаційних можливостей інтернету. В рамках роботи була проаналізована маркетингова діяльність діючого успішного інтернет магазину аксесуарів для гаджетів “Chekhol”, показники ефективності маркетингу цього підприємства. Запропоновано удосконалення маркетингової діяльності в інтернеті інтернет магазину. ru_RU
dc.description.abstract The work considers the theoretical aspects of Internet marketing in particular, makes conclusions about the expediency and importance of Web analytics, the widespread use of modern communication capabilities of the Internet. As part of the work, the marketing activity of the successful online store of accessories for gadgets "Chekhol" was analyzed, indicators of marketing efficiency of this enterprise. Improvement of marketing activity in the Internet shop of the Internet is offered.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject інтернет-маркетинг ru_RU
dc.subject інтернет-магазин ru_RU
dc.subject веб-сайт ru_RU
dc.subject рекламна кампанія ru_RU
dc.subject контент-маркетинг ru_RU
dc.subject internet marketing ru_RU
dc.subject online store ru_RU
dc.subject website ru_RU
dc.subject advertising campaign ru_RU
dc.subject content marketing ru_RU
dc.title Інтернет-маркетинг інтернет-магазину «Chekhol» ru_RU
dc.title.alternative Internet marketing of the online store «Chekhol» ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу