00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою діяльністю банківської установи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Н.С.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:22:04Z
dc.date.available 2019-09-01T23:22:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9972
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ПАТ «ОТП Банк». У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, досліджено сутність та еволюцію банківського маркетингу, визначено концептуальні особливості банківського маркетингу, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку банківських послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк»: запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності ПАТ «ОТП Банк» у віртуальному середовищі; визначено основні напрямки удосконалення товарної та комунікативної політики банку; надано рекомендації щодо активізації збутової політики ПАТ «ОТП Банк». ru_RU
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. The object of research is the "OTP Bank". The paper deals with the theoretical foundations of banking marketing, explores the essence and evolution of banking marketing, identifies the conceptual features of banking marketing, analyzes the main tendencies in the domestic banking services market, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of "OTP Bank" with the help of such instruments as competitive analysis , STEP analysis, SWOT analysis. The main directions of improvement of marketing activity of "OTP Bank" are offered: measures are proposed to improve the marketing activity of "OTP Bank" in a virtual environment; the main directions of improvement of the commodity and communicative policy of the bank are determined; Recommendations on revitalization of the sales policy of "OTP Bank" were given.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject банківський маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject маркетингове середовище ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject banking marketing ru_RU
dc.subject marketing-mix ru_RU
dc.subject marketing environment ru_RU
dc.title Управління маркетинговою діяльністю банківської установи ru_RU
dc.title.alternative Managing the marketing activities of the bank ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу