dc.contributor.author |
Христіна, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-01T23:33:44Z |
|
dc.date.available |
2019-09-01T23:33:44Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – відносини, що виникають в процесі формування та реалізації маркетингової діяльності підприємства легкої промисловості на ринку В2В.
У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової діяльності легкої промисловості на ринку В2В.
Проаналізовано товарна асортиментна політика взуттьового підприємства «Стіс», що діє на ринку В2В.
Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової діяльності взуттєвого підприємства «Стіс», що діє на ринку B2В. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Thesis consists of three chapters. Object of study relations arising in the process of formation and realization of marketing activity of the light industry enterprise in B2B market.
Diploma thesis considers the theoretical foundations of forming the marketing activity of light industry in the B2B market.
The product assortment policy of the footwear company "STIS", which operates on the B2B market, is analyzed.
The ways of improvement of the marketing activity of the footwear enterprise "STIS", operating on the B2B market are offered.
|
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
ru_RU |
dc.subject |
ринок В2В |
ru_RU |
dc.subject |
легка промисловість |
ru_RU |
dc.subject |
товарна політика |
ru_RU |
dc.subject |
товарний асортимент |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингове дослідження |
ru_RU |
dc.subject |
інтегрований ABC-XYZ аналіз |
ru_RU |
dc.subject |
сервіс |
ru_RU |
dc.subject |
marketing activity |
ru_RU |
dc.subject |
B2B market |
ru_RU |
dc.subject |
light industry |
ru_RU |
dc.subject |
commodity policy |
ru_RU |
dc.subject |
product range |
ru_RU |
dc.subject |
marketing research |
ru_RU |
dc.subject |
integrated ABC-XYZ analysis |
ru_RU |
dc.subject |
service |
ru_RU |
dc.title |
Маркетингова діяльність на ринку В2В (продукція легкої промисловості) |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Marketing activity in the B2B market (products of light industry) |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |