00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність на ринку В2В (продукція легкої промисловості)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Христіна, А.В.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:33:44Z
dc.date.available 2019-09-01T23:33:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9974
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – відносини, що виникають в процесі формування та реалізації маркетингової діяльності підприємства легкої промисловості на ринку В2В. У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингової діяльності легкої промисловості на ринку В2В. Проаналізовано товарна асортиментна політика взуттьового підприємства «Стіс», що діє на ринку В2В. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової діяльності взуттєвого підприємства «Стіс», що діє на ринку B2В. ru_RU
dc.description.abstract Thesis consists of three chapters. Object of study relations arising in the process of formation and realization of marketing activity of the light industry enterprise in B2B market. Diploma thesis considers the theoretical foundations of forming the marketing activity of light industry in the B2B market. The product assortment policy of the footwear company "STIS", which operates on the B2B market, is analyzed. The ways of improvement of the marketing activity of the footwear enterprise "STIS", operating on the B2B market are offered.  
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject ринок В2В ru_RU
dc.subject легка промисловість ru_RU
dc.subject товарна політика ru_RU
dc.subject товарний асортимент ru_RU
dc.subject маркетингове дослідження ru_RU
dc.subject інтегрований ABC-XYZ аналіз ru_RU
dc.subject сервіс ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject B2B market ru_RU
dc.subject light industry ru_RU
dc.subject commodity policy ru_RU
dc.subject product range ru_RU
dc.subject marketing research ru_RU
dc.subject integrated ABC-XYZ analysis ru_RU
dc.subject service ru_RU
dc.title Маркетингова діяльність на ринку В2В (продукція легкої промисловості) ru_RU
dc.title.alternative Marketing activity in the B2B market (products of light industry) ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу