00 DSpace/Manakin Repository

Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості «Астарта»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чудаєва, І.А.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:39:58Z
dc.date.available 2019-09-01T23:39:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
dc.description.abstract Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні аспекти та особливості розробки маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» Мета дипломної роботи: вивчення напрямків розробки маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» і розробка методичних рекомендацій щодо її удосконалення. Наукова новизна дипломної роботи полягає у вивченні характеру взаємозв'язку маркетингової стратегії підприємства ТД «Астарта» успішності збутової діяльності на прикладі конкретних суб'єктів збутової діяльності. Практична значимість дипломної роботи. Отримані результати можуть бути використані в діяльності підприємства ТД «Астарта» оскільки дозволяють розкрити можливі причини успішності маркетингової діяльності. ru_RU
dc.description.abstract The object of research is the marketing activity of the TD "Astarta" The subject of the research is the theoretical aspects and features of the evelopment of the marketing strategy of the TD "Astarta" The purpose of the thesis: the study of the directions of development of marketing strategy of the TD "Astarta" company and the development of methodological recommendations for its improvement. Scientific novelty of the thesis is to study the nature of the relationship marketing strategy of the TD "Astarta", the success of marketing activities on the example of specific subjects of marketing activities.The practical significance of the thesis. The obtained results can be used in the activities of the TD "Astarta" company as they allow to reveal possible reasons for the success of marketing activities.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність підприємств ru_RU
dc.subject маркетинг харчової продукції ru_RU
dc.subject конкурентна стратегія ru_RU
dc.subject SWOT-аналіз ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject enterprise competitiveness ru_RU
dc.subject marketing of food products ru_RU
dc.subject competitive strategy ru_RU
dc.subject SWOT-analysis ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.title Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості «Астарта» ru_RU
dc.title.alternative Improvement of marketing activity of the food industry enterprise "Astarta" ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу