DSpace Repository

Товарна політика в системі маркетингу підприємства ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на споживчому ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Лукьянюк, А.М.
dc.date.accessioned 2019-09-01T23:45:41Z
dc.date.available 2019-09-01T23:45:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9976
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – товарна політика ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» В роботі розглядаються теоретичні аспекти формування товарної політики в системі маркетингу підприємства, сутність та складові товарної політики, особливості формування товарної політики в системі маркетингу, методи формування товарної політики підприємства. Проаналізовано товарну політику ПАТ «ЕННІ ФУДЗ», профіль маркетингового середовища, проведено оцінку ефективності товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ». Запропоновано заходи щодо удосконалення товарної політики: впровадження інноваційної продукції - супів із замороженими овочами, відкриття інтернет-магазину. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення товарної політики. В роботі розроблена прогнозна тренд-сезонна модель з використанням MS Excel. ru_RU
dc.description.abstract Master's qualification work consists of three sections. Object of study - commodity policy of ENNI FUDZ PJSC The theoretical aspects of formation of commodity policy in the system of marketing of the enterprise, the essence and components of commodity policy, peculiarities of formation of commodity policy in the marketing system, methods of formation of commodity policy of the enterprise are considered in the paper. The analysis of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ", the profile of the marketing environment, the estimation of the efficiency of the commodity policy of PJSC "ENNI FUDZ" was conducted. Proposed measures to improve the commodity policy: the introduction of innovative products - soups with frozen vegetables, the opening of an online store. A prognostic estimation of the efficiency of directions of commodity policy improvement is presented. In this work, a prognostic trend-seasonal model is developed using MS Excel.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject товар ru_RU
dc.subject товарна політика політика ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject конкурентоспроможність ru_RU
dc.subject SWOT аналіз ru_RU
dc.subject економічна ефективність ru_RU
dc.subject commodity ru_RU
dc.subject commodity policy ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject competitiveness ru_RU
dc.subject SWOT analysis ru_RU
dc.subject economic efficiency ru_RU
dc.title Товарна політика в системі маркетингу підприємства ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на споживчому ринку ru_RU
dc.title.alternative Commodity policy in the marketing system of PJSC "ENNI FUDZ" on the consumer market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account