00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова стратегія розвитку підприємства (на прикладі ГРК “Центральна садиба”)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Величко, Д.В.
dc.date.accessioned 2019-09-02T00:01:59Z
dc.date.available 2019-09-02T00:01:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9979
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Повний обсяг роботи – 105 сторінок, ілюстрована 25 таблицями і 12 рисунками. Cписок використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі розглядаються теоретичні аспекти політики просування як складової маркетингової діяльності та основи національного досвіду готельно-ресторанного бізнесу у політиці просування. Об'єктом дослідження є готельно-ресторанний комплекс «Центральна садиба». Предметом дослідження є політика просування готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні і регіоні. Наведено аналіз сучасного організаційного і фінансового стану готельно-ресторанного комплексу «Центральна садиба». Запропоновано впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів та перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для ГРК “Центральна садиба”. ru_RU
dc.description.abstract Qualifying work of master's degree consists of entry, three divisions, conclusions, list of the used sources, additions. A complete volume of work is 105 pages, illustrated by 25 tables and 12 drawings. The list of the used sources contains 60 names. The theoretical aspects of politics of advancement are in-process examined as component marketing activity and basis of national experience of hotel-restaurant business in advancement policy. A research object is a hotel-restaurant complex "the Central farmstead". The article of research is policy of advancement of hotel-restaurant complex "the Central farmstead". It is analysed the modern state and prospects of development of hotel-restaurant business are in Ukraine and region. An analysis over of the modern organizational and financial state of hotel-restaurant complex "Central farmstead" is brought. It offers the introduction of politics of loyalty as mechanism of acquisition of customers and perspective directions of introduction of marketing politics of advancement for the "Central farmstead".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject політика просування ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject нейромаркетинг ru_RU
dc.subject аромомаркетинг ru_RU
dc.subject політика лояльності ru_RU
dc.subject перспективні напрямки ru_RU
dc.subject стратегія ru_RU
dc.subject стандартизація ru_RU
dc.subject advancement policy ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject neuromarketing ru_RU
dc.subject aromomarketing ru_RU
dc.subject policy of loyalty ru_RU
dc.subject perspective directions ru_RU
dc.subject strategy ru_RU
dc.subject standardization ru_RU
dc.title Маркетингова стратегія розвитку підприємства (на прикладі ГРК “Центральна садиба”) ru_RU
dc.title.alternative Marketing strategy of enterprise development (on an example of hotel-restaurant complex "the Central farmstead") ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу