dc.contributor.author |
Ворожбіт, Т.С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-02T00:13:43Z |
|
dc.date.available |
2019-09-02T00:13:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Master's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa.
The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
послуги |
ru_RU |
dc.subject |
готель |
ru_RU |
dc.subject |
структура управління |
ru_RU |
dc.subject |
номерний фонд |
ru_RU |
dc.subject |
обслуговування клієнтів |
ru_RU |
dc.subject |
services |
ru_RU |
dc.subject |
hotel |
ru_RU |
dc.subject |
management structure |
ru_RU |
dc.subject |
room fund |
ru_RU |
dc.subject |
customer service |
ru_RU |
dc.title |
Удосконалення організації надання послуг в готелях |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Improving the organization of services in hotels |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |