00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення організації надання послуг в готелях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворожбіт, Т.С.
dc.date.accessioned 2019-09-02T00:13:43Z
dc.date.available 2019-09-02T00:13:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9981
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - готель «Чорне море», м. Одеса. У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях. Проаналізована організація надання послуг в готелі «Чорне море» м. Одеса. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації надання послуг в готелі «Чорне море», м. Одеса. ru_RU
dc.description.abstract Master's qualification work consists of three sections. The object of study-hotel "Black sea", Odessa. The paper deals with the theoretical aspects of service organization in hotels. Analyzed the organization of services in the hotel "Black sea" Odessa. The measures to improve the organization of services in the hotel "Black sea", Odessa.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject послуги ru_RU
dc.subject готель ru_RU
dc.subject структура управління ru_RU
dc.subject номерний фонд ru_RU
dc.subject обслуговування клієнтів ru_RU
dc.subject services ru_RU
dc.subject hotel ru_RU
dc.subject management structure ru_RU
dc.subject room fund ru_RU
dc.subject customer service ru_RU
dc.title Удосконалення організації надання послуг в готелях ru_RU
dc.title.alternative Improving the organization of services in hotels ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу