Удосконалення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі турагенції «TOURS&TIСKETS»)

Abstract

У роботі досліджено теоретичні основи якості послуг у туристичній сфері. Досліджено оцінку якості у туристичних підприємствах, вивчено специфіку формування системи управління якості послуг у сфері туризму. Охарактеризовано діяльність турагенції «TOURS&TICKETS», проаналізовані фінансово-економічні показники діяльності турагенції «TOURS&TICKETS», оцінено якість послуг та конкурентних позицій турагенції «TOURS&TICKETS». Розроблено загалні рекомендації щодо удосконалення якості послуг у підприємстві, стратегію підвищення якості послуг у турагенції та мотиваційні заходи персоналу для покращення якості послуг.
The paperwork examines the theoretical foundations of the quality of services in the tourism sector. Quality assessment in tourism enterprises is studied, and the specifics of forming a quality management system for services in the tourism sector are studied. The article describes the activities of the travel Agency "TOURS&TICKETS", analyzes the financial and economic indicators of the travel Agency "TOURS&TICKETS", assesses the quality of services and competitive positions of the tour Agency"TOURS&TICKETS". General recommendations for improving the quality of services in the company, a strategy for improving the quality of services in the travel Agency and motivational measures for staff to improve the quality of services were developed.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By