Маркетингова діяльність типографії «Апрель»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження - на підставі теоретичних досліджень проблеми маркетингової діяльності, аналізу її стану в типографії «Апрель», знайти можливі конкретні шляхи її вдосконалення.
Цель исследования - на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности, анализа ее состояния в типографии «Апрель», найти возможные конкретные пути ее совершенствования.
The purpose of the study - based on theoretical studies of the problem of marketing activities, the analysis of its condition in the printing house "April", to find possible concrete ways to improve it.
Цель исследования - на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности, анализа ее состояния в типографии «Апрель», найти возможные конкретные пути ее совершенствования.
The purpose of the study - based on theoretical studies of the problem of marketing activities, the analysis of its condition in the printing house "April", to find possible concrete ways to improve it.