Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Назва: Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку
Автори: Степаненко, О.А.
Таракановський, С.М.
Постолатій, М.О.
Бібліографічний опис: Степаненко О. А. Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку / О. А. Степаненко, С. М. Таракановський, М. О. Постолатій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). – С. 281-287.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті викладено аргументи на користь доцільності моделювання процесів, що пов’язані з конкуренцією фірми на ринку, з використанням методу системної динаміки Дж. Форестера. Обґрунтовано вибір сучасної системи моделювання iThink в якості методу аналізу та прогнозування конкурентної стратегії фірми на ринку. The article presents arguments for the feasibility of modeling processes associated with competition in the market, using the method of system dynamics Forester. Substantiated choice of the modern system iThink modeling as a method of analysis and prediction of competitive strategy in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 44



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.