Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку

Анотація

У статті викладено аргументи на користь доцільності моделювання процесів, що пов’язані з конкуренцією фірми на ринку, з використанням методу системної динаміки Дж. Форестера. Обґрунтовано вибір сучасної системи моделювання iThink в якості методу аналізу та прогнозування конкурентної стратегії фірми на ринку. The article presents arguments for the feasibility of modeling processes associated with competition in the market, using the method of system dynamics Forester. Substantiated choice of the modern system iThink modeling as a method of analysis and prediction of competitive strategy in the market.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Степаненко О. А. Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку / О. А. Степаненко, С. М. Таракановський, М. О. Постолатій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). – С. 281-287.

Зібрання

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються