Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, П.В.-
dc.contributor.authorBondarenko, P.-
dc.date.accessioned2019-11-27T09:41:23Z-
dc.date.available2019-11-27T09:41:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондаренко П. В. Деякі аспекти страхування морських перевезень в Україні / П. В. Бондаренко // Наука та інновації як основні шляхи вдосконалення економічного потенціалу країни: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 29 червня 2019 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2019. – С. 107-110.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541-
dc.description.abstractМорські перевезення є одним із найбільш ризикованих видів діяльності. Пора року, коли здійснюється рейс, тип, технічний стан судна, род вантажу, район плавання та інші обставини суттєво впливають на ступінь збереженості вантажу та самого судна. На морські перевезення припадає приблизно 80% міжнародної торгівлі, якщо говорити про обсяги, і більше 70% - в грошовому вираженні. Водночас за 2015–2018 рр. не відбувалося компенсації страхових виплат за договорами добровільного страхування цивільної відповідальності власників водного транспорту, переданими у перестрахування. Отже, цей вид страхування потребує більш зваженої політики перестрахування від вітчизняних страховиків. В цілому кількість договорів, укладених за договорами добровільного морського страхування в Україні скорочується.ru_RU
dc.description.abstractHipping is one of the most risky activities. The time of year when the voyage, type, technical condition of the vessel, cargo type, navigation area and other circumstances significantly affect the degree of safety of the cargo and the vessel itself. Sea freight accounts for approximately 80% of international trade, in terms of volume, and more than 70% in monetary terms. At the same time, for the years 2015-2018, no compensation was paid for insurance payments under voluntary civil liability insurance of water transport owners transferred to reinsurance. Therefore, this type of insurance needs a more prudent reinsurance policy from domestic insurers. In general, the number of contracts concluded under voluntary maritime insurance contracts in Ukraine is declining.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectморьске страхуванняru_RU
dc.subjectmarine insuranceru_RU
dc.subjectтези доповідей-
dc.titleДеякі аспекти страхування морських перевезень в Україніru_RU
dc.title.alternativeSome aspects of maritime insurance in Ukraineru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Appears in Collections:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.