Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10865
Назва: Формування стратегії розвитку роздрібного бізнесу банків в умовах впливу фінансових технологій
Інші назви: Formation of strategy of development of retail business of banks in the conditions of influence of financial technologies
Автори: Коваленко, О.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: банк
стратегія
роздрібний бізнес
фінансові технології
банківська конкуренція
bank
strategy
retail business
financial technologies
banking competition
072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра банківської справи
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – є роздрібний бізнес банків в умовах розвитку фінансових технологій. У першому розділі розглянуто економічний зміст поняття "роздрібний бізнес банку", систематизовано основи формування стратегії розвитку банку, проаналізовано основи впливу розвитку фінансових технологій на банківський бізнес. У другому розділі вивчено тенденції розвитку роздрібного бізнесу банку, виділено підходи оцінки стратегій розвитку роздрібного бізнесу банків, визначено оцінку впливу Фінтех на розвиток роздрібного бізнесу банків. У третьому розділі вивчено вплив фінансових технологій на банківську конкуренцію, визначено оцінку конкурентних переваг банків України, виділено стратегії банків України в умовах впливу фінансових технологій.
The Master's qualification work consists of three sections. The object of research is the retail business of banks in the conditions of development of financial technologies. The first section examines the economic content of the concept of "retail business bank", basics of formation of the strategy of development of the bank are systematized, the basics of influence of development of financial technologies on banking business are analyzed. The second section examines the tendencies of the bank's retail business development, the approaches to the evaluation of the banks 'retail business development strategies, the assessment of the impact of Fintech on the development of the banks' retail business. The third section examines the impact of financial technologies on banking competition, assesses the competitive advantages of Ukrainian banks, identifies the strategies of Ukrainian banks in terms of the impact of financial technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10865
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.