Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10894
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства в галузі туристичного бізнесу (на прикладі ТОВ “Поїхали з нами”)
Інші назви: Ways of increasing the competitiveness of an enterprise in the field of tourism business (on the example of LLC “Go with us”)
Автори: Іванішина, Л.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкуренція
туристичне агентство
туристичні послуги
конкурентоспроможність
проект
платоспроможність
рівень конкурентоспроможності
прогнозування
ризики
competition
travel agency
competitiveness
travel services
project
solvency
level of competitiveness
prognostication
risks
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кафедра економіки, права та управління бізнесом
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, поняття та сутність конкуренції, методи оцінки та підвищення конкурентоспроможності, особливості конкуренції в туристичній галузі. Охарактеризована та проаналізована діяльність ТОВ “Поїхали з нами”. Проведена оцінка фінансово-господарської діяльності ТОВ “Поїхали з нами”. Розглянуто конкурентне середовище на ринку туристичних послуг в м. Одесі. Визначені конкурентні позиції ТОВ “Поїхали з нами». Економічно обґрунтований проект щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проведена оцінка економічної ефективності проекту. Проаналізовані можливі ризики та запропоновані заходи щодо їх мінімізації.
Ways of increasing competition of the enterprise LLC “Go with us” in the sphere of tourism services are considered in this scientific work. Concept and main point of the competition, defined evaluation method and increasing competition, particulars of competition in the tourism industry are considered in this scientific work. The activities of LLC “Go with us” are analyzed and characterized. The assessment of financial and economic activities has been assessed. Competitive playing field of tourism services market in Odesa is considered in this scientific work. Competitive positions of LLC “Go with us” are defined. The project about increasing competition, namely investment and operating commitments is provided. Assessment of the economic efficiency of the project has been assessed. Possible risks and methods for their reduction have been realized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10894
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.