Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомарова, Ю.К.-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:13:54Z-
dc.date.available2020-02-27T12:13:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11005-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств. Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»; досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм». Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення ефективності особистих продажів компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетинг торговельно- посередницьких підприємствru_RU
dc.subjectмаркетингове середовище підприємстваru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectmarketing of trade-intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм"ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the enterprise"T-perfume"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.