Удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Т- парфюм"
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності
маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення маркетингової
діяльності в роботі торгівельно-посередницьких підприємств.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємства «Т-Парфюм»;
досліджено маркетингове середовище компанії «Т-парфюм»; охарактеризовано складові
комплексу маркетингу компанії «Т-парфюм».
Розроблено заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики
компанії «Т-парфюм»; запропоновано рекомендації щодо активізації збутової політики
компанії «Т-парфюм»; надано пропозиції щодо активізації заходів з підвищення
ефективності особистих продажів компанії.
The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company.
The role of marketing activity in the functioning of domestic enterprises is considered in the paper; description of the main approaches to determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise; the importance of marketing activity in the work of trade and intermediary enterprises is analyzed. Organizational and economic characteristics of "T-perfume" enterprise are given; investigated the marketing environment of "T-perfume" company; The components of the marketing complex of the company are characterized. Developed measures to improve marketing communication policy of "T-perfume" company; recommendations for activation of "T-perfume" sales policy were offered; suggestions were made to step up activities to improve the personal sales of the company.