Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоболенко, І.О.-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:57:16Z-
dc.date.available2020-02-27T12:57:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11010-
dc.description.abstractчено теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства, проаналізовано еволюційні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства. Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства студії хореографії «Selena»; надано організаційно-економічну характеристику діяльності студії хореографії «Selena»; досліджено маркетингове середовище студії хореографії «Selena» Надано пропозиції щодо покращення організації управління комплексом маркетингу студії хореографії «Selena»; запропоновано рекомендації з удосконалення складових комплексу маркетингу студії хореографії «Selena»; розроблено маркетинговий план та розраховано ефективність рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу студії хореографії «Selena».ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the the general principles of marketing activity of the enterprise; theoretical foundations of the enterprise marketing-mix are determined, evolutionary approaches to management of the enterprise marketing-mix are analyzed. The marketing-mix of the Selena choreography studio is analyzed; the organizational and economic characteristics of the activity of the Selena choreography studio are given; the marketing environment of the Selena choreography studio is investigated. Suggestions were made to improve the management of the marketing-mix of the Selena choreography studio; recommendations for improving the components of the marketing-mix of the Selena choreography studio are offered; developed a marketing plan and calculated the effectiveness of recommendations for improving the marketing complex of the choreography studio "Selena".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectорганізація маркетингуru_RU
dc.subjectплан маркетингуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectmarketing organizationru_RU
dc.subjectmarketing planru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleУправління комплексом маркетингу студії хореографії “Selena”ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of the marketing-mix of choreography studio “Selena”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.