Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Назва: Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак»
Інші назви: Sales policy in the marketing system PJSC «Chumak»
Автори: Сисак, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
збут
збутова політика
посередник
marketing
sales
sales policy
intermediary
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика. Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак» Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сисак А.В. Кваліфікаційна робота.pdf485,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сисак А.В. Реферат.pdf479,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.