Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика.
Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак»
Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.