Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСисак, А.В.-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:43:49Z-
dc.date.available2020-04-22T15:43:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика. Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак» Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectзбутова політикаru_RU
dc.subjectпосередникru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectsalesru_RU
dc.subjectsales policyru_RU
dc.subjectintermediaryru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleЗбутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак»ru_RU
dc.title.alternativeSales policy in the marketing system PJSC «Chumak»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сисак А.В. Кваліфікаційна робота.pdf485,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сисак А.В. Реферат.pdf479,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.