Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаволока, С.І.-
dc.contributor.authorZavoloka, S.-
dc.date.accessioned2020-11-24T10:51:22Z-
dc.date.available2020-11-24T10:51:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗаволока С. І. Лінгвокраїнознавчий аспект викладання іноземної мови / С. І. Заволока // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – 2020. – № 73.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11837-
dc.description.abstractДанна стаття присвячена розкриттю поняття «соціокультурний аспект викладання іноземних мов». Міждисциплінарний характер змісту дисципліни «Іноземна мова» має широкі можливості для створення соціокультурного освітнього простору. Використання соціокультурного підходу в мовній освіті дозволяє по-новому, більш глибоко та змістовно розкрити всі складові поняття рівня функціональної соціокультурної грамотності. У сучасних концепціях навчання іноземна мова розглядається як відображення культури відповідного народу – як оволодіння іншомовною культурою і як засвоєння духовних цінностей. Таке завдання ставить перед собою лінгвокраїнознавство, що досліджує питання відбору та прийомів подачі студентам відомостей про країну, мова якої вивчається, з метою забезпечення їх практичного володіння даною мовою. Лінгвокраїнознавство – це аспект методики викладання іноземних мов, який відбиває національно-культурний компонент мовного матеріалу. Практично лінгвокраїнознавство спрямоване на реалізацію кінцевих цілей навчання іноземній мові, а саме, на навчання спілкуванню. Адже без прищеплювання студентам норм адекватної мовної поведінки у відриві від знань неможливо підготувати їх до іншомовного спілкування та сформувати комунікативну здатність. Це визначає, що розробка лінгвокраїнознавчого аспекту в навчанні іноземній мові є надзвичайно актуальною та важливою. Кожна національна культура складається з національних і інтернаціональних елементів і не може цілком збігатися з іншою культурою. Тому в процесі викладання іноземної мови ми вимушені витрачати час на формування у студентів поняття про нові предмети і явища. Отже, мова йде про включення елементів країнознавства у викладання мови, але це включення якісне іншого роду в порівнянні з загальним країнознавством. Так як ми говоримо про з’єднання в навчальному процесі мови і відомостей зі сфери національної культури, такий вид викладацької роботи називається лінгвокраїнознавчим викладанням.en_US
dc.description.abstractThis articled wells on disclosing the conception of socio-cultural aspect of teaching foreign languages. Interdisciplinary nature of the subject foreign language has a favorable opportunity to create sufficiently broad socio-cultural educational space. The usage of the socio-cultural approach in language formation allows revealing all making conception in a new deeper and more capacious way. In modern concepts of learning, foreign language is seen as a reflection of the culture of the people concerned - as a mastery of a foreign language culture and as a learning of spiritual values. Such a task is set by linguistic studies exploring the question of selection and methods of providing students with information about the language being taught in order to ensure their practical knowledge of the language. Linguistics is an aspect of foreign language teaching that reflects the national and cultural component of linguistic material. Practically linguistic studies are aimed at the realization of the ultimate goals of learning a foreign language, namely, teaching communication. After all, without instilling in students the norms of adequate language behavior in isolation from knowledge, it is impossible to prepare them for foreign language communication and to form a communicative ability. This determines that the development of a linguistic-regional aspect in teaching a foreign language is extremely relevant and important. Every national culture is made up of national and international elements and cannot be completely different from another culture. Therefore, in the process of teaching a foreign language, we are forced to spend time on the formation of students' concepts of new subjects and phenomena. Thus, it is a matter of incorporating elements of country science into language teaching, but it is a qualitatively different kind of inclusion than general country studies. Since we are talking about the connection in the educational process of language and information from the sphere of national culture, this kind of teaching is called linguistic studies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсоціокультурна сфераen_US
dc.subjectкраїнознавствоen_US
dc.subjectлінгвокраїнознавствоen_US
dc.subjectмовна компетенціяen_US
dc.subjectментальністьen_US
dc.subjectаспектen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectsocio-culturalsphereen_US
dc.subjectcountrystudiesen_US
dc.subjectlinguisticstudiesen_US
dc.subjectlanguagecompetenceen_US
dc.subjectmentalityen_US
dc.subjectaspecten_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectforeignlanguageen_US
dc.subjectindependentworken_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleЛінгвокраїнознавчий аспект викладання іноземної мовиen_US
dc.title.alternativeLinguographical aspect of foreign language teachingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.